Dane firmy:
Vestiss Spółka Cywilna P. Bajorek, Ł. Piotrowski
ul. Piekarska 6
43-600 Jaworzno
NIP: 632-19-95-691
REGON: 241778313
Wszystkie nasze produkty wysyłamy w ciągu 24h - termin wysyłki produktów na specjalne zamówienie klienta jest podawany indywidualnie
Zwroty
Klient, który dokonał zakupu przez internet, uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w sklepie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
UWAGA!
Odstąpienie od umowy przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu - chodzi o towar sprowadzany na specjalne zamówienie lub cięty pod wymiar Klienta (np. dywany, sprowadzane od producenta, chodniki, wykładziny dywanowe i elastyczne).
Aby skorzystać z odstąpienia od umowa należy złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać go wraz ze zwracanym towarem i dopiskiem „Zwrot zamówienia” na adres sprzedawcy.
Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny oraz najtańszego, zaproponowanego przez Sprzedawcę, sposobu wysłania towaru do Klienta. Zwrot ceny następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dostarczenia zwracanego przez Klienta towaru.
Zwracany produkt prosimy przesłać na adres:
Vestiss S.C.
ul. Piekarska 6;
43-600 Jaworzno
Podstawą do zwrotu jest dokument lub inny dowód sprzedaży (faktura VAT).
Reklamacje
W przypadku wad towaru Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W celu złożenia reklamacji, Klient wypełnia formularz reklamacyjny i składa go w formie elektronicznej lub na piśmie na adres Sprzedawcy z dopiskiem „Reklamacja zamówienia”. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni.
W przypadku uszkodzenia mechanicznego w drodze transportu Kupujący zobowiązany jest dołączyć skan formularza reklamacji/szkody wypełniony w obecności i podpisany przez przedstawiciela firmy kurierskiej, który dostarczył przesyłkę